Jak jsem zjednodušila život Jitce Š.?

Chcete vědět, co si máte představit pod pojmem „design pracovního místa“, který nabízím ve svých službách?

Mrkněte na konkrétní příklad z minulého týdne.

 

Kdo je zadavatel?

Jitka Š. je absolventka dvou vysokých škol, která je aktuálně na mateřské dovolené. Má tři děti, a to nejmenší má přes dva roky. Už se těší do práce – kterou bude muset nastavit tak, aby mohla být na volné noze. Pracovat bude tedy částečně z kanceláře a částečně z domova, jak to bude potřeba. Pracuje už nyní, v rámci svých poradenských konzultací k ní občas přijde klient i domů.

Je tedy potřeba mít doma příjemné místo, kde se na jednání lze soustředit.

 

Jak to probíhalo?

Jednoduše rychle:

  • ve středu: u kávy jsme probrali, co by byla ráda, aby se změnilo,  jaký má na to rozpočet, a do kdy má být hotovo
  • čtvrtek: nakoupila jsem vše, co bylo potřeba – tapetu s lepidlem v Bauhausu, dekorace v Ikei a Pepcu, a dva stolky v Ikei. Taky dvě plátna, abych na ně namalovala tematicky barevné obrázky. Večer jsem namalovala, druhý den byly suché.
  • pátek: první jsme vše odklidili, a dali na jiné místo. Pak jsme společně tapetovali. Potom pověsili dekorace, a hotovo.

Co jsme udělali?

Důkladně uklidili, tapetovali, a dekorovali.  Za pár hodin bylo hotovo.

A jaký je výsledek?

Malou změnou v obýváku, který mimo běžné používání v osobním životě, bývá místem pracovního setkání Jitky a jejích klientů, jsme odstartovaly další velké změny.

Obývák jako místo setkání rodiny, i práce:

Druhý pohled Před x Po:

Jakmile půjde do školky i poslední dítko, zařídíme společně i pracovní kancelář efektivně tak, aby tam proudila kreativní energie potřebná ke skvělým výkonům.

V případě, že s pracovním prostředím doma nebo v kanceláři, mohu pomoci i Vám, neváhejte, a ozvěte se mi.

Sdílet příspěvek

Facebook
Twitter
LinkedIn

Další doporučené články